Логопедка Р картки логопедичні
Набір розвивальних карток Логопедка Р містить 35 карток із картинками та словами зі звуком Р. Картки допоможуть дітям в ігровій формі опанувати правильну вимову звуку Р, збагатять словниковий запас, розвине виразність мовлення. Описані в інструкції мовні ігри з картками познайомлять дитину з поняттями рід, число, склад, удари, закінчення, а заодно навчать розмірювати, аналізувати, аналізувати, мислити логічно.
ПОРАСТ: 3-8 років.
У наборі: 35 карток з 13 іграми й 1 карта-інструкція з 13 завданнями.
Розмір карток 7*10 см
Інструкція:
Покажіть дитині картки, чітко вимовляйте назву предмета, написане на звороті. Залежно від віку та темпераменту дитини покажіть 5-10 або всі 35 карток. Поясніть малюкові значення незнайомих для нього слів.
Після того як дитина освоїть назви предметів, з картками можна грати в різні ігри.
З картками можна грати в різні ігри.
- Виразність читання. Вибравши 1 картку, попросіть дитину вимовити слово, зображене на ній, дуже тихо, а потім — голосно. З делікатною інтонацією, а потім — з глазурливою. Високим голосом, а потім — низьким.
- Множинне число. Попросіть дитину змінити слова так, щоб замість одного предмета стало багато: зебра-зебри, відро-верце, перо-пер'я.
- Род. Попросіть малюка показати предмети, до яких підходить слово «вона». А тепер «він»? «Оно»?
- Слоги. Чітко називаючи слова, потрібно одночасно відстукувати олівцем кількість слогів. Знайдіть із дитиною слова, які можна відстувати один раз (рак), двічі (троянда), тричі (барабан).
- Закінчення. Дайте малюкові 1 картку з картинкою й попросіть його порахувати цей предмет від 1 до 5. Наприклад, 1 арфа, 2 арфи,... , 5 арф.
- Узагальнення. Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його зібрати та назвати всіх тварин. А тепер — усі квіти. Усі іграшки. Всі музичні інструменти. Все їстівне. Все жовте.
- Вчимося ставити удари. Розкладіть кілька карток перед дитиною й попросіть назвати предмет, зображений на картинці, потягнувши ударний звук — найбільш "гучний" звук у словоті. «Бараба-а-ан! Воро-о-вона!»
- Фантазія. Виберіть 3 картки, розкладіть їх перед дитиною й попросіть придумати кумедну розповідь, у якій будуть використані всі слова, і принт саме в такому порядку. Чим смішніше вийде оповідання, тим краще.
- Гра «Вгадай картку». Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його загадати 1 картинку. Ставляючи різні питання (Живе? Залізне? Велике? Синє? Їстівне?...), вгадайте, що загадав дитина. А тепер помінюйтеся ролями.
- Спробуйте разом із дитиною знайти в будинку предмети зі звуком Р, яких немає в наборі, наприклад, телевізор, ліжко, крісло, картина, калькулятор, журнал, олівець, килим.
- Попросіть дитину підібрати картку-промет до вашої природної якості: дикий... (тигр), гучний... (барабан), гарний... (веєр), смугаста... (зебра), і т.ін.
- Гра «По дорозі до школи (садик». Викладіть на столі кілька картинок і попросіть дитину пофантазувати, наприклад, так: «У дорозі до садка я хотів би зустріти: зебру, рибку, кролика, троянду, а зустрічаю паркан і ворону».
- «Що зникло?» Розкладіть перед дитиною 4-6 карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або замініть одну картку та скажіть, яка картка зникла або змінилася.
Щоб не відбити в дитини цікавість до розвивальних занять, потрібно дотримуватися певних правил:
- Враховуйте особливості своєї дитини: одним дітям для засвоєння матеріалу необхідно тиждень грати з однією парою карток, а інші за один день можуть запам'ятати всі антоніми двома, а то й трьома мовами.
- Використовуйте для занять якомога більше наочних матеріалів: кольорових картинок, кубиків, іграшок, реальних предметів, малюйте та ліпіть із пластиліну різні предмети.
- Уникайте одноманітності: не робіть з дитиною одним типом завдань понад 5-10 хвилин.
- Грайте з дитиною в школу, де ви будетеником, а він – учителем. Коли дитина освоїть, назви властивостей предметів, перетворитеся на Незнайку, який усе плутає й помиляється, нехай малюк виправляє ваші помилки.
- Найголовніше: наберіться терпіння й уникайте критики та негативних оцінок! Пам'ятайте, що ви граєте зі своєю дитиною. Ці заняття мають приносити йому задоволення.
- Хваліть дитину за мінімальні успіхи, хоча б за те, що вона просто намагається виконати ваші завдання.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 2 років |
Вивчення мови | Російська |
Ілюстрації | Кольорові |
Стан | Новий |
Тематика | Навчальні картки, плакати |
Колір | Синій |
Мова видання | Російська |
- Ціна: 140 ₴