Кошик
1310 відгуків

Сегодня у нас выходной, все Ваши заказы будут обработаны в ближайший рабочий день. Спасибо за понимание

+380 (97) 284-86-28
+380 (67) 613-01-17
Кошик
Магазин товарів для дітей "Кукуся"

Логопедка Р картки логопедичні

Логопедка Р картки логопедичні, фото 3
Логопедка Р картки логопедичні, фото 4
Логопедка Р картки логопедичні, фото 5

140 ₴

  • Немає в наявності
Логопедка Р картки логопедичні
Логопедка Р картки логопедичніНемає в наявності
140 ₴
+380 (97) 284-86-28
  • +380 (67) 613-01-17
+380 (97) 284-86-28
  • +380 (67) 613-01-17
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Логопедка Р картки логопедичні

Набір розвивальних карток Логопедка Р містить 35 карток із картинками та словами зі звуком Р. Картки допоможуть дітям в ігровій формі опанувати правильну вимову звуку Р, збагатять словниковий запас, розвине виразність мовлення. Описані в інструкції мовні ігри з картками познайомлять дитину з поняттями рід, число, склад, удари, закінчення, а заодно навчать розмірювати, аналізувати, аналізувати, мислити логічно.

ПОРАСТ: 3-8 років.

У наборі: 35 карток з 13 іграми й 1 карта-інструкція з 13 завданнями.

Розмір карток 7*10 см

Інструкція:

Покажіть дитині картки, чітко вимовляйте назву предмета, написане на звороті. Залежно від віку та темпераменту дитини покажіть 5-10 або всі 35 карток. Поясніть малюкові значення незнайомих для нього слів.

Після того як дитина освоїть назви предметів, з картками можна грати в різні ігри.

З картками можна грати в різні ігри.

  1. Виразність читання. Вибравши 1 картку, попросіть дитину вимовити слово, зображене на ній, дуже тихо, а потім — голосно. З делікатною інтонацією, а потім — з глазурливою. Високим голосом, а потім — низьким.
  2. Множинне число. Попросіть дитину змінити слова так, щоб замість одного предмета стало багато: зебра-зебри, відро-верце, перо-пер'я.
  3. Род. Попросіть малюка показати предмети, до яких підходить слово «вона». А тепер «він»? «Оно»?
  4. Слоги. Чітко називаючи слова, потрібно одночасно відстукувати олівцем кількість слогів. Знайдіть із дитиною слова, які можна відстувати один раз (рак), двічі (троянда), тричі (барабан).
  5. Закінчення. Дайте малюкові 1 картку з картинкою й попросіть його порахувати цей предмет від 1 до 5. Наприклад, 1 арфа, 2 арфи,... , 5 арф.
  6. Узагальнення. Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його зібрати та назвати всіх тварин. А тепер — усі квіти. Усі іграшки. Всі музичні інструменти. Все їстівне. Все жовте.
  7. Вчимося ставити удари. Розкладіть кілька карток перед дитиною й попросіть назвати предмет, зображений на картинці, потягнувши ударний звук — найбільш "гучний" звук у словоті. «Бараба-а-ан! Воро-о-вона!»
  8. Фантазія. Виберіть 3 картки, розкладіть їх перед дитиною й попросіть придумати кумедну розповідь, у якій будуть використані всі слова, і принт саме в такому порядку. Чим смішніше вийде оповідання, тим краще.
  9. Гра «Вгадай картку». Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його загадати 1 картинку. Ставляючи різні питання (Живе? Залізне? Велике? Синє? Їстівне?...), вгадайте, що загадав дитина. А тепер помінюйтеся ролями.
  10. Спробуйте разом із дитиною знайти в будинку предмети зі звуком Р, яких немає в наборі, наприклад, телевізор, ліжко, крісло, картина, калькулятор, журнал, олівець, килим.
  11. Попросіть дитину підібрати картку-промет до вашої природної якості: дикий... (тигр), гучний... (барабан), гарний... (веєр), смугаста... (зебра), і т.ін.
  12. Гра «По дорозі до школи (садик». Викладіть на столі кілька картинок і попросіть дитину пофантазувати, наприклад, так: «У дорозі до садка я хотів би зустріти: зебру, рибку, кролика, троянду, а зустрічаю паркан і ворону».
  13. «Що зникло?» Розкладіть перед дитиною 4-6 карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або замініть одну картку та скажіть, яка картка зникла або змінилася.

Щоб не відбити в дитини цікавість до розвивальних занять, потрібно дотримуватися певних правил:

  • Враховуйте особливості своєї дитини: одним дітям для засвоєння матеріалу необхідно тиждень грати з однією парою карток, а інші за один день можуть запам'ятати всі антоніми двома, а то й трьома мовами.
  • Використовуйте для занять якомога більше наочних матеріалів: кольорових картинок, кубиків, іграшок, реальних предметів, малюйте та ліпіть із пластиліну різні предмети.
  • Уникайте одноманітності: не робіть з дитиною одним типом завдань понад 5-10 хвилин.
  • Грайте з дитиною в школу, де ви будетеником, а він – учителем. Коли дитина освоїть, назви властивостей предметів, перетворитеся на Незнайку, який усе плутає й помиляється, нехай малюк виправляє ваші помилки.
  • Найголовніше: наберіться терпіння й уникайте критики та негативних оцінок! Пам'ятайте, що ви граєте зі своєю дитиною. Ці заняття мають приносити йому задоволення.
  • Хваліть дитину за мінімальні успіхи, хоча б за те, що вона просто намагається виконати ваші завдання.
Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
Вікова групаВід 2 років
Вивчення мовиРосійська
ІлюстраціїКольорові
СтанНовий
ТематикаНавчальні картки, плакати
КолірСиній
Мова виданняРосійська
Інформація для замовлення
  • Ціна: 140 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner