Асоціації картки дерев'яні
Набір Ассоциации / Асоціації / Associations навчить вашу дитину розмірковувати, порівнювати та аналізувати, шукати логічні зв'язки між словами (зрівняти асоціації за групами тощо), розвине словниковий запас, фантазію та фотографічну пам'ять. Показуючи дитині картки, чітко вимовляйте слово та колір. Не варто змішувати різні мови під час одного заняття. Після того, як ви вивчивали всі картки, грайте з дитиною, підбираючи пари асоціацій.
ПОРАСТ: 2-8 років.
Інструкція:
Для початку визначтеся, якою мовою ви вивчатимете з дитиною. Не варто змішувати різні мови під час одного заняття. Не забудьте повідомити вашому малюкові: «Сейчас ми гратимемо з тобою російською мовою». Показуючи дитині планшетку, чітко вимовляйте слово-назву, вигляд і колір. Не затримайтеся, швидко переходьте до наступної картки, щоб дитина не втратила інтересу. Закануйте заняття раніше, ніж малюк стане нудьгувати й відвертати увагу.
Після того як дитина освоїть назви предметів, з картками можна грати в різні ігри:
- Пари асоціацій. Викладіть перед дитиною 6 карток із рамкою одного кольору та попросіть його розібрати картки по парах. Попросіть малюка пояснити, який зв'язок між картками, і чому саме вони потрапили в пару. Наступного разу виберіть 6 карток із рамкою іншого кольору тощо. Найскладніший варіант — викласти всі 36 карток і зібрати пари з них. Якщо дитина знайде свої асоціації та зможе їх пояснити — похваліть його, й більше — захоплюйтеся його логікою.
- Розвиваємо виразність. Вибравши 1 рамку, попросіть дитину вимовити слово, зображене на ній, дуже тихо, а потім — голосно. З делікатною інтонацією, а потім — з глазурливою. Високим голосом, а потім — низьким.
- Обобщаем. Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його показати все взуття. А тепер — все, що є вдома. Все велике. Все маленьке. Все металеве. Все червоне.
- Вчимося утворювати множинне число. Ви показуєте картку, а дитина утворює пару слів, наприклад, м'яч-м'ячі, відро-верце.
- Вчимося рахувати з правильними закінченнями. Дайте малюкові 1 картку з картинкою й попросіть його порахувати цей предмет від 1 до 5. Наприклад, 1 якір, 2 якорі,... , 5 якорів.
- Розвиваємо фантазію. Виберіть 3 картки, розкладіть їх перед дитиною й попросіть придумати кумедну розповідь, у якій будуть використані всі слова, і принт саме в такому порядку. Чим смішніше вийде оповідання, тим краще.
- Род. Попросіть малюка показати предмети, до яких підходить слово «вона». А тепер «він»? «Оно»?
- Слоги. Чітко називаючи слова, потрібно одночасно відстукувати олівцем кількість слогів. Знайдіть із дитиною слова, які можна відстояти один раз (м'яч), двічі (ваза), тричі (гажо-кльок).
- Гра «Вгадай картку». Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його загадати 1 картинку. Ставляючи різні питання (Живе? Залізне? Велике? Синє? Їстівне?...), вгадайте, що загадав дитина. А тепер помінюйтеся ролями.
- Вчимося ставити удари. Розкладіть кілька карток перед дитиною та попросіть назвати властивість предмета, зображеного на картинці, потягнувши ударний звук — найбільш "гучний" звук убрецю. «Балі-і-і-іна! Відро-о-о!»
- «Лото». Роздайте дітям по 6-10 карток без пар. Показуючи картки, питайте: «У кого є картка-асоціація до цього слова:...?» Виграє той, хто швидше збере пари асоціацій.
- Шукаємо асоціації дому. Задавайте запитання: «Яка асоціація до вікна? (Штора, фіранка, підвіконня, скло, жалюзі), «Що спільного між кріслом і ведмедиком? (Оба м'які, або обидва коричневі)».
- Спробуйте разом із дитиною знайти пари слів, яких немає в наборі, наприклад, картина-рама, фотоальбом-фотографія, закладка-книга, дощ-луж, сніг-санки, олівець-папір.
- Попросіть дитину підібрати іншу асоціацію до предмета, що називається вами: парасолька... (Дощ), палітра... (пензель), м'яч... (комір).
- Гра «Знайди зв'язок». Ви показуєте будь-які 2 картки з рамками різного кольору, а дитина знаходить будь-який зв'язок між словами, наприклад: ложка та ключ — маленькі, довгі. Гроші та м'яч? За гроші можна купити м'яч. Ваза та подушка? Предмети інтер'єру! І т.д.
- «Що зникло?» Розкладіть перед дитиною 4-6 карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або замініть одну картку та скажіть, яка картка зникла або змінилася.
Щоб не відбити в дитини цікавість до розвивальних занять, потрібно дотримуватися певних правил:
- Враховуйте особливості своєї дитини: одним дітям для засвоєння матеріалу необхідно тиждень грати з парою карток, а інші за один день можуть запам'ятати всі слова двома, а то й трьома мовами.
- Використовуйте для занять якомога більше наочних матеріалів: кольорових картинок, кубиків, іграшок, реальних предметів, малюйте та ліпіть із пластиліну різні предмети.
- Уникайте одноманітності: не робіть з дитиною одним типом завдань понад 5-10 хвилин.
- Грайте з дитиною в школу, де ви будетеником, а він – учителем. Коли дитина освоїть, назви предметів, перетворитеся на Незнайку, який усе плутає та помиляється, нехай малюк виправляє ваші помилки.
- Найголовніше: наберіться терпіння й уникайте критики та негативних оцінок! Пам'ятайте, що ви граєте зі своєю дитиною. Ці заняття мають приносити йому задоволення.
- Хваліть дитину за мінімальні успіхи, хоча б за те, що вона просто намагається виконати ваші завдання.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Вік | Від 2-х років |
Кількість складових елементів | 21 шт. |
Матеріал | Дерево |
Стан | Новий |
Тип | Розвиваючі картки |
Колір | Різні кольори |
Упаковка | |
Упаковка | Блістер |
Користувальницькі характеристики | |
Тематика | Навчальні картки, плакати |
- Ціна: 182,39 ₴